Securitas Romania angajeaza Manager de Securitate pentru Bucuresti

Cu o prezenţă de peste zece ani pe piaţa din România, Securitas aduce plus valoare serviciilor de securitate din tara noastra prin solutii adaptate pentru fiecare client, implementarea unor sisteme de monitorizare video şi detecţie de la distanţă, sisteme vocale, patrulare virtuala marca proprie si serviciii de paza si protectie pe segmente de activitate (evenimente). In acest sens, cautam colegi de echipa energici, determinati, dedicati, cu dorinta de perfectionare si atitudine pozitiva!

Profilul candidatului ideal

  • Studii superioare - experienta profesionala pe un post similar(servicii de securitate privata) de coordonare, de  minim 2-3 ani;
  • Limbi straine:  Engleza – nivel de lucru // avansat;
  • Utilizator PC – nivel avansat;
  • Cunostinţe foarte bune despre activitatea de securitate (dispozitiv, plan de paza, consemn general si particular al postului, etc.);
  • Permis de conducere categoria B;
  • Capacitatea de a gestiona situatii de criza/special;
  • Abilitati de comunicare/ atentie distributiva, stapanire de sine;
  • Aptitudini de supervizare, analiza si sinteza a informatiilor, rezistenta la lucru sub presiune, organizare;
  • Capacitatea de a prelua si de a transmite mai departe informatii cu acuratete, clare si precise.    

Responsabilitati:

  • Coordoneaza si supravegheaza permanent activitatea desfasurata de angajatii din subordinea directa/ indirecta si identifica solutiile optime pentru o mai buna colaborare cu beneficiarul;
  • Urmareste dezvoltarea solutiilor de securitate, prezinta oferte clientilor existenti si potentialilor noi parteneri;
  • Asigura realizarea vizitelor la beneficiari si verifica permanant posibilitatea de imbunatatire a relatiei de colaborare cu acestia;
  • Reprezinta societatea in raport cu  autoritatile si gesioneaza posibilele situatii de criza;
  • Gestioneaza bugetul alocat si se incadreaza in limitele acestuia;
  • Asigura integritatea bunurilor si persoanelor in conformitate cu legislatia si normele interne, cu scopul asigurarii celor mai bune conditii privind derularea relatiilor contractuale cu beneficiarul.

Beneficii:

Implicarea si atitudinea fata de clienti, vin la pachet cu salariu competitiv & beneficii, instruire continua, oportunitati de dezvoltare personala si promovare in cadrul companiei.

  • Pachet salarial motivant – in functie de performanta;
  • Posibilitate de dezvoltare a unei cariere pe termen lung;
  • Mediu de lucru tanar si dinamic.

Trimite-ne datele tale!


Datele dvs. personale vor fi procesate în conformitate cu Politica noastră de confidențialitate. Faceți click aici  pentru a citi Politica noastră de confidențialitate. 

 
Prin trimiterea formularului, sunteți de acord cu procesarea datelor dvs. personale in conformitate cu Politica noastra. Va multumim!