Securitas female security officer Amsterdam

Securitas angajeaza Asistent Manager pentru Area Centrala

Noi ne dorim sa facem diferenta. Tu iti doresti?

Responsabilitati:

  • asigura interfata intre manager si persoane din cadrul sau din afara societatii;
  • asigura asistenta, la cerere, pentru intalnirile sefului direct (intocmeste minutes of meeting);
  • redacteaza corespondenta de afaceri ;
  • la nevoie  efectueaza traduceri ;
  • consemneaza memo pentru intalniri  de afaceri  sau  sedinte operationale;
  • intocmeste si transmite rapoarte specifice (lunar sau la cerere);
  • indeplineste toate sarcinile specifice de asistenta, verificarea si administrarea corespondentei manager-ului transmiterea de faxuri, scrisori, e-mailuri, multiplicare, distribuire, arhivare, traducerea documentelor;
  • analizarea si prioritizarea informatiilor necesare manager-ului si asigura transmiterea acestora la timp;
  • transmite datele necesare pentru activitatea sefului direct; rapoarte financiare, business plan, informatii economice, prezentari etc;
  • organizeaza si desfasoara activitati de protocol.

  Cerinte:

  • studii superioare finalizate sau in curs de desfasurare;
  • cunostinte - nivel mediu - Office Word, Excel, Outlook;
  • limba engleza scris/vorbit/citit nivel avansat;
  • capacitate de organizare si planificare;
  • abilitate lingvistica si abilitati de comunicare;
  • persoana dinamica si rezistenta la stres;
  • flexibilitate pentru program de lucru prelungit;
  • disponibilitate pentru deplasari in tara;
  • confidentialitate, seriozitate, punctualitate;
  • experienta pe un post similar – constituie avantaj.

Beneficii:

  • Pachet salarial motivant;
  • Posibilitate de dezvoltare a unei cariere pe termen lung;
  • Mediu de lucru tanar si dinamic.

 

Asteptam  CV-uruile dvs pe adresa de email recrutare@securitas.com.ro pana la data de 09 februarie 2018

 

SECURITAS  recunoaste si rasplateste performanta angajatilor!

                 

Trimite-ne datele tale!